Charytatywnie dla Dj Bolka !

Kazde wydane pieniadze przez z Was na tej imprezie,zostanie przekazane na operacji nogi Bolka !.

W zwiazku z duza iloscia zapytan o bilety VIP, stworzylismy specjalna pule tylko 10szt. biltetow VIP ALLINCLUSIVE. Wiecej info pod linkiem ponizej:

http://allegro.pl/show_item.php?item=5271389243

W tej strefie VIP bedzie mozna zrobic sobie fotki pamiatkowe z DJami oraz napic sie z nimi %

51020472469763252153.jpg








Cs-baks.pl siec serwerow !

Serdecznie zapraszamy wszystkich graczy Counter-Strike na siec serwerow Cs-baks.pl !
Ponizej znajduja sie wszystkich serwery gier ktore Cs-baks.pl posiada do waszej dyspozycji.

[CodMod][200lvl][Misje]@pukawka.pl 193.33.177.117:27141

[CodMod] [MW:3] [2001lvl] [Misje] [Sklep]
193.33.176.77:27076

[Only DD2][ASYSTY][VIP za FREE]
185.49.14.215:27015

[DM]OnlyAK/M4*[AimMaps+HsOn/Off][KAZDY MA VIPA!]
185.49.14.215:27016

TeamSpeak
185.49.14.215








Adonis nowym kawalekiem.

Zespol Adonis juz niedlugo zaszczyci z nowym kawalkiem ! Do ktorego trawaja prace.
Sezon 2015 dla zespołu zapowiada się pracowicie. Czekaja nas niespodzianki muzyczne i teledyskowe. Trwaja ostatnie nagrania do najnowszej plyty. W piatek zespol oglasza mega konkurs z nagrodami na, ktory juz dzisiaj serdecznie zapraszamy.

https://www.facebook.com/zespoladonis






« 1  2  3  ...  5  6  7 »

Kanal DiscoPolo
Sluchaj nas na Androidzie!
Aby nas sluchac pobierz aplikacje na swoj telefon a nastepnie wpisz identyfikator naszej stacji: 31933
Licencja
Gramy Legalnie
ZAIKS
Reklama
I tu moze byc twoj button
PortalRadiowy.pl - Portal o Radiach, Jak załozyc radio

djoli





csl

Copyright (c) 2013-2014 DiscoPlaneta.eu - Radio Internetowe | Design:matt94 & Code: Bazzer
Kopiowanie tresci strony b±dĽ jej elementów graficznych bez zgody autorów surowo zabronione!
Nasza witryna posiada oba standardy wykonawczo-projektowe zgodne z ogólnie przyjetymi zasadami W3C

logotyp

logotyp